Thursday, March 26, 2009

3.2 MP Menjalankan Tugas..

Salam...

KL dari Tampin dengan bas. Lebih kurang 2 jam perjalanan. 3 daripada kami. Excited, melegakan dan mengharapkan. Perasaan bercampur baur. Excited- akhirnya meninggalkan Tampin, Melegakan- akhirnya meninggalkan Tampin, Mengharapkan- meninggalkan Tampin dengan takkan kembali lagi. Err apalah yang Tampin tu dah buat kat aku sampai macam ni aku harapkan. Kesian Tampin.

Atas bas..Chinese couple buat cerekarama pulak. Masing-masing nak tak nak kena tidur ataupun buat-buat tido.

Just before nak sampai Pudu ternampak ini di dinding bangunan depan CM. Iyah..senjata 3.2 MP Sony Ericsson segera di sambut. Klik..


Message sent to thousands of passers by.

8 comments:

Sop said...

okay, aku akan report name ko kt btn. kasi lambat ckit naik itu gaji/pangkat.

muahahaha.

pulasan007 said...

dah jadi pak repot dah skang ni yeh

nuarasheeq said...

hah2. namaku yassin~

Jamil said...

Aku tau....sebenarnya tujuan post ni adalah untuk bagitau orang ko ada hp baru kan? kan? kan......?

nuarasheeq said...

hah2. takyah post pun xpe sbb ko dah tau ape terbuku kat ati aku.

imyahus said...

aku rase ni adalah kali ke sebelas ko tukar hp... betul x? ke kali ke15?

Faiz Shukri said...

not beli hp tak ajak hehe

nuarasheeq said...

pecok- hah2. nanti nak bli s40 aku ajak ko eh